View Single Post
Sitat av MasterOfNone Vis innlegg
På de fleste coffeshops, vil du bli kastet ut om du mekker opp med tobakk da de har en erstatning som de deler ut ved kassa. Det er noe grønne urter som du ruller det med, noe som mange tvier seg for å bruke da det ikke er noen som vet hva som er i den. Men etter min erfaring smakte det mye bedre enn med tobakk, og gikk veldig fint å røyke med.
Vis hele sitatet...
Skjønner, jaja da får enn jo bare teste ut de urtegreiene de deler ut, og skulle det smake pyton regner jeg med jeg kan mekke og rulle noe ferdige jointer med tobakk i leiligheten før jeg drar ut

Sitat av MasterOfNone Vis innlegg
Vil anbefale Green House, hvor de har god snacks og ikke minst et utrolig koselig miljø, både oppe og nede. Det er en litt "shabby hule" i underetasjen hvor jeg personlig elsket det, og en litt "finere" standard i hovedplassen hvor du fint kan sitte og kose deg.
Vis hele sitatet...
Høres ut som underetasjen er noe for meg. Kjøpte du noe godt der du vil anbefale?

Sitat av MasterOfNone Vis innlegg
Slenger også inn at Red Light District Museum er noe du bør stikke hodet innom. Hele runden tar en snau time!
Ha en fin tur !
Vis hele sitatet...
Skal sjekke det ut

Sitat av MasterOfNone Vis innlegg
Edit; Prøvde Atlantis av trøfler der nede. Fin uskyldig trip som varte en liten kveld. Midten på treet av styrke, men veldig lett og styre trippen i den retningen man vil
Vis hele sitatet...
Høres jo bra ut, var du å trasket på trøfler eller var du på hotellet/leiligheten? Takk for tipsene.

Sitat av Dodecha Vis innlegg
Skal ikke påberope meg ekspertkunnskaper om biffstedene, men jeg likte atmosfæren på Lepub New your steakhouse. Innredet i mørkt tre og fløyel, bokhyller og peis.
Vis hele sitatet...
Digger innredningen og menyen så brukbar ut, skal garantert prøve ut BIG Dutch Entrecote'en deres.

Sitat av Dodecha Vis innlegg
Nå er det kanskje 6 år siden jeg var der, og da lot de deg ha tobakk i jointene, men ikke røyke tobakk inne. Men MasterOfNone ser ut til å sitte på mer oppdatert info der.
Vis hele sitatet...
Det er jo litt kjipt da jeg rett og slett ikke liker å røyke buds reint, hva som er enda merkeligere er at etter litt googling så ser det ut som de aller fleste enda selger mixed joints og de er blandet med tobakk, men kjøper du en av de blir du bedt om å røyke ute...

Sitat av Dodecha Vis innlegg
Har ikke sett smartshops med noe område man kan sette seg ned i, flere av de er små og tettpakket med utstillingshyller etc, se for deg en kiosk. Parkene er vel heller ikke så attraktive nå på vinteren.
Vis hele sitatet...
Riktig, nei parkene er vel heller lite aktuelt på denne årstiden

Sitat av Dodecha Vis innlegg
Det er flere coffeshops med ganske kul og rolige atmosfærer, spørsmålet er vel heller om du håndterer masse fremmede som kommer og går og kanskje vil prate med deg.
Vis hele sitatet...
Jeg er langt fra ny når det gjelder psykadelia så det skal nok gå passelig greit, har ingen planer om så alt for stor dose Tar gjerne imot tips til kule og rolige coffeshops det går ann å sitte å chille i. Takk for hjelpen til deg også.