View Single Post
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Om du har rett i det du skriv over, forskinga på feltet, som systematisk kjem til motsette konklusjoner innehalde tildels grove feil.

Over viste eg til ein studie over effektivitet. Då vedgjekk du at den sikkert stemte. Hald kjeft, eller vis til kva feila er. Det du kjem med er kun feige ord om at det sikkert er feil også viare.

Viare så er det fullstendig åpenbart - og du innrømmer det sjølv - at du ikkje kan statistikk. Er du i stand til å lese vaksineeffektivitet ut frå talmaterialet? Eg er det ikkje. Det er ingen som er det; difor har vi utvikla statistikk som fagfelt for å finne ut kva talmaterialet fortel oss. Du framstår som totalt ignorant for at det eingong er eit fagfelt.

Så; kan du vise til statistikken, og utrekningar som underbygger ditt syn, eller er det bare magefølelsen du får av å sjå råtal?
Vis hele sitatet...
Statistikken jeg henviser til er FHI og CDC sin. Den taler ikke veldig godt for et farlig forløp for den gjennomsnittlige personen. Nå er ganske mange amerikanere overvektig også. Så mer interessant for oss i norge er naturligvis FHI sin. Når jeg betviler vaksinens effektivtet mener jeg alle eksemplene på folk som enda er blitt smittet med vaksinen, samt pzifer selv som snakker om ytterligere doser samt piller. Det taler jo for en usikker situasjon når det gjelder vaksiner framover.

Selvfølgelig er det mye jeg, du, og vi andre ikke kan vite sikkert enda. Det er vanskelig å finne tall på dette. Jeg sa ikke at det sikkert var feil?. Du kan jo svare på spørsmålet mitt om du er fullvaksinert, og hvor mange doser du er villig til å ta. Primære argumentet ligger jo i å vaksinere seg så du ikke smitter andre?