View Single Post
Masclet's Avatar
Trådstarter
571
Luftboblene kommer av vann som blir pisket opp inne i vannpumpen.
Jeg snakker om elektronflyten tror jeg, Retningene elektronene går i fra - til + i et batteri. Tankeprossessen bak er å flytte på karbonatomene manuelt. I vannstrømmen så kommer det ganske kraftig påkjenning i et punkt på et og et atom om gangen, som er nok til å flytte på atomene. elektronstrømmen er for å løsne karbonatomene, og hjelpe atomene å sette seg på riktig plass ved at de lager en lettere vei for strømmen når de ligger perfekt.
I hvertfall så var dette tanken bak prosesen og jeg endte opp med at den ene enheten glinser / skinner skikkelig som om den var dekket med mikroskopiske flak av diamanter eller noe annet som reflekterer lys.

Sitat av Pils Vis innlegg
Hva var svaret fra SINTEF?
Hva vil du med denne substans?
Har du erfaring med kjemi?
Vis hele sitatet...
Svaret fra SINTEF stemmer ikke. Det var at de trodde de hadde sendt meg resultatene for lengesiden. Uten fakturering som vi hadde avtalt at jeg skulle få. Jeg hadde god kontakt med selve personen som sto for analyseringen også. Det siste svaret jeg fik var at han ikke var klar over at prøven var av grafitt, og skulle ta noen flere scanninger og analysere litt til. Det var svært rart da de visste godt at prøven var grafitt + at alle forskere vet hvordan grafitt ser ut. Etter dette fik jeg aldri høre mer før nå.
Med andre ord så skjedde akkurat det den mest paranoide delen av meg fryktet etter at jeg sendte dem prøven som de ville ha så fort som mulig. Mer og mer surrete svar og skjeldnere og skjeldnere kontakt. Prøven har de enda om de ikke har gitt den til noen andre og jeg vil ha den tilbake.

Denne substans kan brukes til å bygge super batterier og kondensatorer, Så tror jeg det er perfekt å bruke til å dekke isolasjonen til varmeskjold i romfartøy

Jeg har vert veldig interessert i fysikk og kjemi hele mit liv og har hat masse prosjekter på gang opp igjennom. Så jeg har mye hobby erfaring i fra jeg var liten:P
Sist endret av Masclet; 31. juli 2018 kl. 13:58. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.