View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Nei. Og jeg er ikke enig i at man aldri skal fortelle legen om rusbruk for i mange tilfeller er det en nødvendig opplysning for å få riktig behandling særlig om man behandles for psykiske problemer!
Har aldri vært noe problem med lappen for meg og jeg har sagt til både leger og psykologer flere steder om rusbruket mitt som er flere ganger i uken med andre ting og hasj hver dag og det har aldri vært brukt mot meg. Hadde jeg hatt barn eller kjørejobb hadde det sikkert vært anderledes
Legen må reagere om rusbruken setter andre i fare men ikke om du bruker det på fest noen ganger i året liksom
Vis hele sitatet...
Det jeg tenker å, er igang med diverse utredninger psykisk, føler det bli feil å si at jeg aldri tar amfetamin mer om h*n spør. Lege vet jeg har brukt nesten hver helg tidligere for mange år siden. Om h*n spør så blir det feil for meg å ikke nevne at jeg kan ta meg en stripe de 2-3 gangene i året jeg er på fest og hvorfor jeg gjør det. Men kjipt om jeg skulle miste lappen pga det da. Veldig usikker på hva jeg skal si, for vet temaet kommer opp neste legetime.