View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Majao Gibensis Vis innlegg
Så man må bli slått eller angrepet på et fysisk vis FØR man evt. Kan gjøre noe som helst?
Vis hele sitatet...
Jeg kan ikke utdype altfor nøye her, men jeg har hatt et frivillig verv som innebar å vise omsorg overfor andre.

Da jeg en gang var i tjeneste, måtte jeg angripe en mann før han rørte meg. Han hadde nemlig en kniv gjemt inn i ermet på genseren og nærmet seg meg og flere andre.

Etter flere mislykkede forsøk på å kommandere ham til å stå stille og slutte å nærme seg meg / oss, så måtte jeg utnytte den ene sjansen jeg hadde da han var uoppmerksom.

Jeg skadet imidlertid ham ikke, jeg bare ga ham et så kraftig dytt at han falt bakover og mistet orienteringen et øyeblikk. Da rakk jeg å sette meg på ham og holde ham fast til vi fikk fjernet kniven fra hånda hans.

Politiet ble involvert bare fordi de andre som var frivillige sammen med meg mente at jeg hadde gått for langt, og at jeg ikke burde ha gjort noe i det hele tatt.

Mannen jeg angrep, meg selv, lederen for oss frivillige, og politiet var imidlertid uenige i det, og jeg er fremdeles frivillig og treffer fortsatt samme mann, han er like takknemlig hver gang for at jeg håndterte det på en så bra måte.