View Single Post
Rett på sak.

Den siste tiden har jeg blitt fortalt rykter av nære at noen crackheads/methheads eller hva du vil kalle det har planlagt å rane/bryte seg inn hos meg, jeg har hatt tidligere erfaring med rusmidler og uhyggelig miljø men har lagt det livet bak meg og er på go vei og få livet på plass igjenn.
Klokken 03:30 inatt ligger jeg i senga og scroller på reddit minding my own business til jeg hører traskelyder utenfor boligen, jeg skjønner med en gang at noen er utenfor så jeg hopper opp av senga lynraskt og har godt blikk fra soverom til stue hvor jeg har vindu åpen og ser bevegelser som om noen tukler med vinduet. Jeg skrur på lys i boligen kler på meg bokser og skjorte raskt og undersøker, heldigvis hadde dem forsvunnet da jeg lukket vindu og sikret at ingen kan komme seg inn.

Så her er greia

Hvor går grensene når det kommer til selvforsvar hvis noen er ute etter å ta meg ved å bryte seg inn hos meg? Nå skjønner jeg ikke hvorfor noen er ute etter meg men har for lenge siden sluttet å prøve å forstå meg på tankegangen til narkiser men jeg føler meg utrygg hvor jeg bor så det første jeg tenker på er og skaffe meg våpen i noe form for knivblad eller lignende.
Hvor hardt kan jeg bli straffet hvis jeg ser meg nødt til og bruke det hvis en uhyggelig situasjon skulle oppstå?
Sist endret av Travis; 4. november 2022 kl. 05:24.