View Single Post
6mg Flunipam funker:-P evt 2mg rivotril og 10mg apodorm og en stilnoct eller Vallergan og en natta pils;-)
Eller vær våken 2 dager på speed og ta 20mg valium 30min før leggetid.. Men litt mere seriøs løsning nå som jeg skal slutte med den type kaldt mørkt rom uten lyder god seng funker ikke for meg pga misbruk men har soverommet sånn for det og vindu altid oppe for frisk luft. Legge seg til lik tid hver dag. Men klart b eller c mennesker finnes finn jobb du kan jobbe kveld eller natt forsatt problem ville jeg fått imovane av legen det hjelper på insovning neste måned skifter du til stilnoct, også neste igjen Vallergan også tilbake til imovane da blir man vel ikke avhengig?

Uansett så er det forkjellig styrke på disse og imovane har en forferdelig ettersmak men unngå apodorm valium rivotril Flunipam å andre benz blir jammen fort avhengig og trenger lang behandling for å bli kvitt den prøvet å feilet jeg men skal prøve igjen å helst ikke de andre sovemedisinene prøv å følg tipsene mine om soverommet.

Og prøv å ha samtidig oppvekking å leggetid selv i helgene unngå kaffe å fysisk aktivitet de siste timene før legge tid og ikkje legg deg på tom eller full mage bedre tips kan jeg ikke komme med men pga mitt misbruk er det jævlig vanskelig for meg men har ikke jobb så betyr ikke så mye men 8mg rivotril en kvarting minus å 10mg stilnoct så sov jeg jammen bare 5 timer:-S

Men forhåpentligvis får jeg behandling å kan være fri fra dette drittet eneste som funker nå er å speede seg et par dager og rivotril:-S skummelt

Men struktur er mye bedre enn medisiner reseptfritt eller ikke snakk med ernæringsfysiolog, mulig noe mat kan få kroppen til å avslappe å sunt kosthold vil uansett bidra.

Og please ikke snakk nedlatende om mitt misbruk jeg prøver bare å hjelpe til her for de som slitter og unngå misbruk om du så spiser 1 apodorm til må natta å det funker så må du bytte lege som ikke skriver ut sånn å du har brukt det i årevis kommer du til å få noen helvetes abstinenser tror ikke alle er helt klar over at benz gir heftige abstinenser selv om det går fint ei uke eller to.

Så kommer helvete å slipper ikke på måneder kanskje.

Eneste medisin jeg ville godtatt etter jeg er rein vil være en stilnoct et par ganger å måneden om det ikke bare funka å sove