View Single Post
jeg sliter seriøst med å sovne. når jeg først sovner, kan jeg lett sove i tolv timer, men når jeg legger meg kan det gå fort to-tre timer før jeg sovner. jeg har hatt problemer med dette så lenge jeg kan huske. når jeg var liten (bodde hjemme) pleide jeg å lese meg i søvn, og etterhvert som jeg ble eldre røyke en liten en bak garasjen før sengetid. men når jeg flytta hjemmefra sklei det etterhvert ut, da jeg ikke hadde fattern å mase på meg om å gå å legge meg lengre. det ble bare værre og værre, og jeg begynte å komme mye forseint på jobben, og klarte tilslutt å miste denne jobben. så begynte jeg å få stilnoct (zolpidem) på resept, la meg og sovna til normal tid, fikk ny jobb og alt var bra, inntil etter nesten to år på de ble imun (begynte etterhvert å oppføre meg merkelig etter å ha inntatt de, fikk sjuke ideer og bestillte alt mulig dritt på nettet midt på natta) og måtte slutte med de. etter det har jeg prøvd mye forskjellig, blåvalium og diverse slikt man får tak i illegalt.... det funker ikke å få på nattings lengre heller. skulle ønske jeg bare kunne legge meg og sovne idet hue treffer puta