View Single Post
Trådstarter
93
Sitat av BigJaffa Vis innlegg
Hadde gått for en 3 roms. Ofte i kollektive så er det mer bråk og rot når flere bor sammen
Vis hele sitatet...
Går greit for meg, er sosial og elsker vors osv.

Som sagt i 6-romsa er alle menn som meg og noenlunde samme kull og. 4 førstegangsboere.

Men som du sier, usikker på det med bråk osv.

Sitat av Drugsarebadmkey Vis innlegg
Hot tips: Spør utleieren hvor lenge den personen som er gjenboer har bodd der. Jeg følte meg veldig lurt når jeg skrev under på kontrakt og ble fortalt at det var to gjenboere da det kom fram at ene gjenboer hadde bodd i kollektivet i 9år og fungerte som utleiers høyre hånd og ikke var student engang. Det ødela hele min opplevelse i student kollektiv veldig fort.
Vis hele sitatet...
To av dem har visstnok bodd der ifjor og, og det flytter inn to nye nå, så med evt meg inn, blir det tre nye. Dem er ca samme kull, bare menn.

Sitat av Drugsarebadmkey Vis innlegg
Hot tips: Spør utleieren hvor lenge den personen som er gjenboer har bodd der. Jeg følte meg veldig lurt når jeg skrev under på kontrakt og ble fortalt at det var to gjenboere da det kom fram at ene gjenboer hadde bodd i kollektivet i 9år og fungerte som utleiers høyre hånd og ikke var student engang. Det ødela hele min opplevelse i student kollektiv veldig fort.
Vis hele sitatet...
To av dem har visstnok bodd der ifjor og, og det flytter inn to nye nå, så med evt meg inn, blir det tre nye. Dem er ca samme kull, bare menn.

Flere tanker?
Sist endret av kalism; 8. august 2018 kl. 03:30. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.