View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det høres ut som en forferdelig opplevelse i så fall. Ganske sprøtt at dem klarer å drive hvis de behandler kunder på den måten?
Vis hele sitatet...
Ja, det var det. Sprøtt? Vel, at helsepersonell kommer unna med mye sprøtt burde ikke overraske folk som leser aviser.

Er ikke meningen å rakke ned, hvis det er det du tror jeg prøver på. Jeg ønsker bare å høre hvorfor du hadde kommet til konklusjonen i egne ord.
Vis hele sitatet...
Du ba meg peke i en generell retning, jeg gjorde det selv om jeg synes det var ganske ubehagelig, og du svarte med å stille spørsmål ved hvilken "rating" jeg hadde (hva nå enn det betyr) og om det ikke kanskje var jeg som var problemet. Det demonstrerer litt av grunnen til at jeg ikke er så jævla gira på å gå i detaljer. Jeg vet godt hvor mange som deler den ukritiske holdningen til psykedelika som ledelsen der representerer, og som like ukritisk som vil snu enhver kritikk mot ham/dem til et ondsinnet angrep. Som om man ikke allerede stiller svakt nok når man klager på en mektig fagperson som har psykehistorien din nedskrevet i sitt eget journalsystem. Det er ikke en backlash jeg er interessert i å utsette meg for hverken her eller irl. Men jeg kan ikke med god samvittighet la være å advare mot å gå dit når noen spør om råd. Så får jeg heller leve med at en anonym forumbruker synes jeg er feig.

Sånn. Da har du fått mye mer ut av meg enn jeg var komfortabel med, og kan gå tilsengs godt fornøyd med din anonyme innsats for å redde diskusjonens kvalitet. Jeg for min del er ferdig med å forsvare frarådingen min for deg. Den står som den står.
Sist endret av *pi; 13. november 2023 kl. 02:04.