Sitat av
*pi
Stemmer. Og jeg har bidratt med mer konkrete svar på tema i denne diskusjonen enn deg. Ikke at det skal så mye til.
Jeg har ikke bidratt med noen, men syntes svartmalingen skal begrunnes, all den tid der er postet på ett diskusjonsforum.
Sitat av
*pi
Ja, virkelig. Samtlige av de punktene. Så da har du fått informasjonen du etterspurte.
Det høres ut som en forferdelig opplevelse i så fall. Ganske sprøtt at dem klarer å drive hvis de behandler kunder på den måten?
Sitat av
*pi
Jeg aner ikke hva ratingen min utenfor forumet er (hvordan vet man egentlig det?), og strengt tatt vet jeg ikke hva hverken min eller andres rating er her heller, da jeg slo av kp-visningen for flere år siden. Men jeg skriver i det minste under åpent brukernavn så folk har mulighet til å vurdere om de skal stole på meg ut fra sin erfaring med meg gjennom en relativt omfattende forumhistorikk.
Ja, vanligvis tar jeg det du sier for godt smør på grunn av din fartstid og innlegg jeg kunne stilt meg bak, men på denne ble det for tynt syntes jeg, men det er uansett mye bedre enn kun kommentaren din alene, det gir oss litt mer å gå på.
Jeg skriver anonym av vane. Jeg krangler ikke med deg nå, og jeg krangler ikke med deg uten anonym heller.
Sitat av
*pi
Ja, og jeg gjør sistnevnte, sånn at det er helt klart: Jeg fraråder folk å bruke denne tjenesten. Do with that information as you please.
Og når man fraråder noen fra å bruke en tjeneste, så syntes jeg at det det krever litt mer, enn om man kun forteller at man har hatt en dårlig erfaring.
Sitat av
*pi
Jeg driter like mye i hva du synes om det som du driter i hva jeg synes om folk som bruker anonymfunksjonen bare for å rakke ned på andres innlegg.
Er ikke meningen å rakke ned, hvis det er det du tror jeg prøver på. Jeg ønsker bare å høre hvorfor du hadde kommet til konklusjonen i egne ord. Slik at det ble lettere for folk å bruke den infoen i sitt valg. Hver klinikk vil ha folk som fraråder andre å bruke dem, så informasjonen er ubrukelig uten noe å gjøre egen vurdering ut i fra. Nå har du gitt et par punkter, så da er det ikke helt i blinde iallfall.