Tråd: Groguide
View Single Post
LoveToGrow's Avatar
Trådstarter
755
Sitat av amhx
hei!
hvis jeg har skjønnt riktig så bruker du Son-T AGRO lys ikke sant?
hvor har jeg muligheter til å få kjøpt dette?
vurderer om jeg skal kjøpe noe mer fra www.hempster.no så hadde passet utmerket om de hadde dette...
har en liste her:
Noen 10-20 liters beholdere, vifte, timer, ph test og noen strikk. Muligens ph ned/opp pulver.
hvilket av dette for jeg på hempster?
å er et bredt utvalg av vifter her...
jheg skal jo bare ha 1 plante innendørs så er ikke så store vitsen i å ha for mye utgifter på den posten...

skal muligens plante ute så da trenger jeg jo ikke noe annet en næring til plantene der.
næringen går i biobizz produkter som allerede er kjøpt

takker for svar=)
Vis hele sitatet...
Ja det stemmer, jeg bruker en 400watt son-T AGRO, kjøpte min på www.designbelysning.no, men ser de har fjernet den=(. Hadde jeg vært deg hadde jeg ringt til kundesenteret på www.hempster.no. Har snakket med han som jobber der flere ganger, og han kan skaffe Son-T AGRO. Bruker også en 400watt Metal Halid. Som du får på www.hempster.no.

Skal du bare ha en plante vil jeg anbefale å bruke så stor potte/container du får plass til. (Kan kjøpes i enhver blomsterforretning). Når det kommer til vifte, er det nok med en helt vanlig sirkulerende vifte. Trenger ikke utsug-viftene du ser på www.hempster.no for en plante.(kan kjøpes på alle el forretninger). PH test kit er lurt å ha.( dette kan kjøpes på www.hempster.no, men også en hvilken som helt dyrebutikk hvor de fører fisk). Samme gjelder for ph opp/ned pulver/tabeletter.