Tråd: Groguide
View Single Post
Takk for hjelpen asså kompis! Ser innom her kanksje litt for sjeldent.. Skal gjøre det mer til en vane og besøke denne siden. Går og lurer på en eller flere ting lenge, søker hele nettet (hvor alle guider er engelske og kanskje litt uforståelige) uten og finne nøyaktige nok svar på tingene jeg lurer på! Her kommer jeg inn på Groguiden til LoveToGrow, etter max en uke etter man har slengt ut et spørsmål, og får akkurat svaret man trenger for og komme seg videre i gro'inga!! Det er jo bare helt konge

Jeg skulle gjerne hatt en detaljert guide om hvordan og lage en sånn ' Bubbler Bucket' du snakker om.
Ps: ( Skal ikke be deg gjenta deg selv. For jeg så jo, da jeg leitet gjennom forumet ditt. ( NOE ALLE BURDE GJØRE FØR DE SPØR OM NOE ) At det var en link ellerno til en slags bubbler bucket med varer det meste fra clas olson hehe.. Men synes ikke den var nøye nok lagd av de som har lagt den ut. En metode jeg vurderer sterkt er jo den saken som han 'Mr. Green' lager i filmen *I Grow Chronic! (Cannabis Hydro Cultivation)* Det er mye og velge mellom, og selvom jeg er en en *noob* i dette, så tror jeg jeg innen kort tid kommer til og fortså hvordan dette fungerer. ( Og det gjør nok ALLE som går inn for det. Hadde alle hatt en plante hver , og ingen andre visste om det. Hadde det vært mange fler livs-glade folk der ute ( kan da ikke være så streng straff hvis man i værste tilfelle blir 'tatt' for og lage litt grønt liv i hjemmet sitt ) ..........
Everyone keep on rockin

DEt jeg skrev om at du før hadde lagt ut en link om hvordan man lager Bubbler Bucket var nok feil, når jeg ser tilbake i forumet. Leiter på nettet og men finner den ikke. Så hva du enn synes om hva jeg burde bruke så ; Bubbler Bucket går jeg for hvis du mener det er bra, og hvis du kan hjelpe meg og finne ut av hvordan jeg bygger en , eller fire Andre alternativ blir da en sånn som i den filmen *I Grow Chronic* Som du bare MÅ ha sett hehe
Takk for all hjelp! får ikke takket deg nok !