Tråd: Etizolam
View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Selv om rusen i seg selv er superchill er det et ganske skummelt stoff for oss som lever ett vanlig a4 liv.

Jeg har testet det sammen med flere andre som ikke bruker noe særlig med droger til vanlig og det samme har skjedd med dem så er ikke bare meg.

Jeg har somregel startet på fredag og tenkt til å ta bare litt og ender opp med å tømme alt jeg har, dra på jobb på mandag og få masse reaksjoner på oppførselen min i ettertid. Konsekvenstenkingen blir helt borte ved større doser (alt føles greit). Selv mistet jeg lappen for en stund tilbake og på dette stoffet er jeg dum nok til å sette meg inn i bilen å kjøre selv om jeg er klar over at det vil få enorme konsekvenser for meg hvis jeg blir tatt.

Nesten samtlige jeg har tatt det sammen med har også kjørt bil når de har vært påvirket, fordi man føler seg grei samt at man ikke en ser konsekvensene det kan få.

For ikke å snakke om at jeg har klart å havne opp i de sykeste situasjonene på dette stoffet.

Liker det bedre enn det jeg har testet av benzo, men en bør være forsiktig med dosering..