View Single Post
Hvis faren hans faktisk har hatt kreft har du hvertfall en solid grunn til å "ta det opp"

Noe som "hei, sorry. Det var ikke meningen å være så stygg i munnen, jeg bare trippa helt og var i kranglete humør den dagen"

Det fine med sånne som Kurt er at de er glupere enn de framstår. Og få ord holder for å gjenopprette vennskapet.

Det finnes onde, helt forjævlige mennesker der ute, og Kurt virker ikke som en av dem, selv om han liker trash talking.

Jeg har hatt skikkelig drittgutt i livet mitt før, og alle disse var motsatt av Kurt. Snakket pent, passet på at alle likte dem. Og når det passet dem fant de opp ting som ikke stammer fra noe som helst.

Jeg husker jeg fikk noen rare kommentarer av to jenter jeg kjenner godt. "Hvorfor tok du de kameraene egentlig? Hvis du har tatt dem, hvertfall la oss beholde bildene..."

Var en slangefant som mente han hadde sett meg og en til vært mistenkelig mye på badet på festen.

Sannheten er jo at vi var på badet i 20 min for å mekke bønne uten saks eller noe utstyr, hehe.

Så hadde 5-6 kameraer blitt frastjålet fra samme etasje, fra vesker og sekker.

Helt tilfeldig hadde en av foreldrene anmeldt dette, og oppgitt alle som var tilstede - og politiet dro til en som hadde hatt tyverisaker på seg tidligere. Der lå alle kameraene under sengen hans.

Istedet for en unnskyldning for falske beskyldninger uten grunn ble det til at vi ikke snakket sammen lengre. Og hver gang jeg fikk sjansen spøkte jeg om at "vi kan jo spørre politiinspektør xx(navnet hans) - han vet jo alt"

Han gikk bak ryggen på meg for å vinne poeng hos damene ved å fortelle folk at han så meg mye ved badet med en annen.

Hadde ikke politiet dratt til denne gutten og funnet kameraene, så hadde jeg sikkert fortsatt vært kjent som han som stjal kameraene.

Sitat av dazezone Vis innlegg
Alle har mindre gode egenskaper og dårlige dager, men det finnes jo en grense for hva man skal finne seg i uansett relasjon.
Når du takker ja til å tripsitte er det respektløst og direkte uintelligent å oppføre seg til den grad som han gjorde. Han virker til å evne lite selvinnsikt eller empati for andres følelser i en gitt situasjon.

Du må huske på at det sikkert er enda mer TS ikke forteller om deres vennskap her i tråden. Mitt inntrykk at dette var dråpen som fikk begeret til å renne over.
I tillegg burde Kurt begynt kontakten etter hytteturen med å unnskylde for oppførselen sin. Å kontakte noen med et enkelt "hallaien ke det går i" er det enkleste i hele verden. Det å ta ansvar for sin egen sugne oppførsel er vanskeligere. Å late som om ingenting skjedde gir bare grobunn for mer drama til en senere anledning slik jeg ser det.

Kurt virker som en "venn" som har veldig mye han skal ta og ganske lite å gi tilbake.
Vis hele sitatet...
Det samme kan jo sies om begge. Begge kan ha sagt ting vi ikke får lese her, som har irritert og provosert begge til å si stygge ting til hverandre.

Han nevner jo tydelig at han var irritert fra lørdags morgen av pga dårlig søvn

Men poenget mitt står fortsatt, hvis det som står i første post er det du mener er grunnen til "bruddet" deres så er det ikke verdt det i mine øyne. Shit happens og krangler oppstår, dette er et prakteksempel på det

Kan jo ikke basere vennskap på hvem som er drittsekk eller ei når de er tripsittere for syrehuer. Skjer jo ofte det, en eller annen som får i seg for mye og oppfører seg som en dass i noen timer.

Et livslangt vennskap bør ikke avsluttes pga en dårlig trip på LSD. Døm han heller utifra hva han gjør dagen du står på bar bakke og trenger hjelp
Sist endret av MVPCLIPS; 18. mars 2019 kl. 11:36. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.