View Single Post
Freak Trooper
Joey's Avatar
704
Sitat av Orph Vis innlegg
At det knapt er vits å diskutere er en sterk uttalelse å komme med.

Om jeg så skulle akseptert dine uttalelser som representative (noe de ikke er, det er kun subjektive observasjoner), forteller det meg kun to ting: At du ikke har møtt særlig til nordmenn, og at de du har møtt har møtt lite nordmenn. Det går faktisk ikke an å ekstrapolere mer informasjon enn som så.

Om jeg skal legge godviljen til, kan jeg kanskje si at det kan virke som at lite nordmenn reiser til de områdene du har holdt til (men selv det er å tøye strikken litt langt).

Jeg ser forøvrig frem til et fornuftig svar på resten av innlegget mitt.
Vis hele sitatet...
Backpacking er ikkje populært i noreg, så enkelt er det berre. Det er ein subjektiv observasjon, men den er ikkje mindre sann for det. Sjølv har eg reist mykje og eg møter sjeldan nordmenn på tur. Dei eg møter er som regel barnefamiliar og 30+ vennegjengar på 4stk som er på vekestur. Eg var akkurat i San Sebastian der eg jobba nesten to månader på eit hostel. Ikkje ein einaste nordmann var innom då eg jobba der. Ellers var resten av skandinavia representert. Heller ikkje andre som jobba på andre hostel møtte mange nordmenn og det var nesten høgtidleg då vi først fant ein.

Einaste ikkje subjektive kjelden eg fant til deg var ein vgartikkel. Visst nok i 2004 var det rekordlavt salg av interrailbiletter i noreg (link). Verkar ikkje som det har blitt betre med åra.