View Single Post
Hei, jeg så en film for leeeenge siden og husker ikke hva den heter. Jeg fikk aldri med meg så godt hva den handla om, men jeg kan fortelle det jeg vet. Hadde blitt veldig glad dersom noen viste hvilken film jeg snakker om

Det er en animasjons film og handlingen utspiller seg i fremtiden, ikke så veldig high tex, men fremtid. Hovedpersonen jobber undercover der han prøver å leve et vanlig liv sammen med noen noen folk. Alt, etter hva jeg forsto, dreier seg om et dop som disse menneskene han henger med tar. Dopen er små piller og hovedpersonen er selv avhening, dette kan han ikke si til sjefen sin for da for han sparken.
Noe som gjør at jeg husker filmen så godt er at hovedpersonen har på seg en drakt når han er på politistasjonen (eller den plassen han levere raporter og sånt), denne drakten er hel dekkene og skaper en perfekt kopi av et annet menneske. Mennekse den kopiere bytter hele tiden og det blir i filmen beskrevet som en "bluur" (dette er jeg ikke siker på) siden det bare er kaos.

Tusen takk