View Single Post
Sitat av oleener85 Vis innlegg
Du er en ignorant raring. Kokain er stoffet som er mest psykisk avhengigende enn alt annet når det røykes. Har kompiser som sitter for drapsforsøk bare for at de ikke har fått dagens med cola og jeg har selv brukt nesten 1.4 millioner fra 2012-2013 og solgt alt pga cola så ro ned med kommentarene. Du fortjener og havne på kjøret du så du ser hvor langt ting kan gå noen ganger.
Vis hele sitatet...
Tåpelig kommentar. Kult at du ikke klarte å styre forbruket ditt og brukte opp det du hadde på det da. Men finnes faktisk folk som greier å styre seg og ha et "normalt" forhold til det, som så mye annet - nikotin, junk, kaffe etc.. Skal ikke fornekte at kokain er avhengighetsskapende, men jeg og flere andre i min krets har greid å holde oss til en 3-4 binges i året uten at noen har mistet hus, jobb osv som det kan virke som du har. Alt med måte

Kan ikke gå rundt å klikke på kjørelærere jeg heller pga at akkurat jeg kjørte ALT for fort på motorsykkel og tryna. Blir det samme som at jeg skulle ranta på de som nyter det å kjøre sykkel og det blir litt teit. Syns du ikke?
Sist endret av Heimdall-; 7. juni 2020 kl. 21:53.