View Single Post
Jeg mener annet enn det de over skriver. Hvor god fantasi har du med å tenke deg fram til andre bevisstheter? Første gang jeg trippet var på 2C-E, og det var 50mg. Det var en helt sinnsyk trip, og ufattelig god. Da var jeg vel 16, og det var før jeg hadde prøvd LSD eller annet psykadelika. På LSD så trippet jeg på 300ug, og da var det tilfeldigvis storm ute. Jeg ble stående med kameraten og fundere på "Er det en helvetes storm nå, eller tripper vi bare som faen?" Vi kastet trestumper ut av en lavo for de var 'bråkmakere' og vi lo som faen.

Jeg hadde lett tatt 150ug ekstra den gangen, men det ble jævlig ekkelt når vi oppdaget et spindelsvev i et hjørne. Kompisen min tok i det, og så fikk vi helt sånn "hva faen, er det spindelsvev overalt?!" og insekter og sånt. Jeg følte det krøp ting på bena mine, og hele verden mistet farge momentant - for begge. Vi ble jævlig mørke i stemningen, men løsningen var å bytte sokker å krype under dyna. Så ble verden god igjen. Poenget mitt er at det skal jævlig mye til for at du har en bad-trip. Når du tar så mye så rekker du ikke å tenke så mye på en ting, alt spinner fort og det er så lett å snu oppmerksomheten sin. Sørg for at du kan kontrollere alle omgivelsene dine! Vi ble så jævlig lei av den stormen og å bli sperret inne av at vi bestemte oss for å kjøre hjem i trippen. Det gikk helt fint, men vi fikk faen så panikk når det kom blålys i utrykning mot oss. Når de kjørte forbi så lo vi bare som pokker, og alt endte godt.

Men uansett - vent to år kanskje. Så er du litt ansvarlig uansett.