View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av legalize_it Vis innlegg
Jeg kan også skjønne at det ikke er så veldig lett å være Israeler å skulle forhandle fram fred med folk som hele tiden uttaler at de vil fjerne hele staten din.
Vis hele sitatet...
PLO anerkjente Israel i 1993, altså lenge før Hamas vaks fram som den maktfaktoren det er i dag. Israel hadde gjentatte sjanser til å vise PLO at dei ville ha fred. Når PLO ikkje oppnådde noko, så har eg forståelse for at palestinarar snudde seg til meir ekstreme organisasjoner.
Sitat av legalize_it Vis innlegg
Det er sikkert ikke så morsomt å være redd for selvmordsangrep når du går ut på en kafe heller.
Vis hele sitatet...
No er det ein sterkt overdreven risiko. Eg tippar sjansen for trafikkulukker er større enn sjansen for sjølvmordsbombarar, sjølv i Israel. Og kva med palestinarar - bør dei ikkje få sove rolig om natta utan å frykte at IDF sine bulldosarar raserer huset dei bur i? Eller olivenlunden dei lev av? Det er gjerne IDF sine aksjoner som gjer folk til sjølvmordsbombarar.
Sitat av legalize_it Vis innlegg
Hadde vi blitt kvitt hamas, og andre ekstreme ortodokse organisasjoner på den andre siden hadde vi nok vært et godt stykke nærmere fred.
Vis hele sitatet...
Kvifor vaks HAMAS fram? Kanskje fordi Israel ignorerte Oslo-avtalen. Kanskje fordi Israel ignorerer FN. Kanskje fordi Israel ignorerer Camp David-forhandlingane? Mønsteret gjentar seg - forhandlinger, for deretter å ignorere det. Og busettjingane er stikk i strid med både folkerett og klare hint frå FN.