View Single Post
Sitat av Bankmann1 Vis innlegg
Av nysgjerrighet, hva konkret mener du Sylvi Listhaug har gjort som er ondskapsfult?
Vis hele sitatet...
Hva med flyktningepolitikken hennes? En politikk som er på grensen av det som er lovlig etter internasjonale regler. Også en politikk som har skapt et internasjonalt rykte, og dette ryktet er ikke positivt for å si det slik...
For å være helt ærlig, den kaldheten hun viste om de syriske flyktningene er hjerterått. Hun aner tydeligvis ikke hva nervegass er! Jeg synes hunn kunne få prøve et magadrag eller to med sarin. Så hun kan få kjenne på godfølelsene en liten stund, før hun får motgift. Da kanskje den personen der, hadde skjønt hva dem rømmer unna. Bare for å gi et bilde:
Det er bare nervegassen VX, som er verre av nervegasser, og som er offentlig kjent (kanskje det er noen andre hemmelige). Hvis en skal finne noe som er verre enn VX, så må en faktisk over på atomvåpen. Sjekk filmer av Hiroshima. Slike våpen er det mennesker i Syria rømmer ifra. Mens hun står og forteller, at dem er ute etter penger. Da flyktningene da kanskje har kjørt over Middelhavet i en elendig råtten dårlig båt for så og si alt de har av penger, og kanskje mistet slektninger og/eller barn på turen. Der står hunn å nekter å hjelpe etter beste evne. Fy faen!

Nå blir jeg oppriktig sint, når jeg tenker over slike!..

Ellers rope om hylekor, når noen protesterer mot hennes handlinger.
Og ikke minst sette religion foran vitenskap, noe som har gang på gang vist seg i å bli feil.