View Single Post
Eneste 9/10 av de jeg har prøvd er Zelda:BOTW. Mario Odysseys hatte-kontroller ødela spillet for meg, fuck bevegelseskontroller. Utrolig mye indiepiss og overdrevet hype på denne plattformen. Finnes vel egentlig kun en liten håndfull spill verdt tiden ettersom ingen store titler kan nerfes nok til å kjøre på mobiltelefon-hardware. Må nesten le av forsøkene (Doom/Skyrim). Octopath Travelers største argument virker å være mangelen på alternativer, det ser ut som et mobilspill, og de utnytter ikke samspillet mellom karakterene på en fruktbar eller innovativ måte. Maks verdt hundre spenn på Steam med angrerett, som ikke eksisterer hos Nintendo. Og så sykt lei av anmeldelser der det at et gammelt spill plutselig er bærbart blir dratt frem som noe revolusjonerende. Flott for pendlere og nomader, antar jeg, men av begrenset interesse for de fleste. Skjermen blir også for liten for en del ports, så det argumentet er ofte bare piss. Ingen av de andre spillene du nevner ville vært i stand til å kjøre på Switch uten å se ut som en nedgradert krysning av Minecraft og Fortnite. Jævla barnekonsoll, solgte den etter gjennomspilling av Mario (15t) og Zelda (130t), det finnes jo ingen andre ordentlige titler verdt tiden.