View Single Post
Sitat av *pi Vis innlegg
Innlegget Ivar svarer på argumenterer ikke for at det finnes prostituerte som ikke er tvunget og det er ok å benytte disse. Han sier at han ikke har problemer med om de blir tvunget, det er ikke hans ansvar.



Jeg liker dette svaret. Du er ærlig med deg selv og oss. Ikke sånn "jeg leste et intervju med en som likte jobben, jeg behandler dem jo høflig og pent, jeg spurte om h*n hadde det bra og h*n virket oppriktig da hun sa ja, jeg klarer nok å se om h*n er tvunget eller frivillig blablabla" . Når alt kommer til alt er det jo som du sier: Kanskje er det et selvstendig, lykkelig og frivillig menneske du handler med, kanskje det er 50% sjanse for det, kanskje 70%, kanskje til å med 90%, la oss tro det. Så da er det 50% eller 30% eller 10% sjanse for at du utnytter noen seksuelt som er i en forferdelig situasjon, eller under ren tvang, en direkte voldtekt. Eller kanskje ikke. Det er rett og slett ikke så viktig for deg så lenge du får pult, og du slipper å se eller utføre selve tvangen. Bare si det.
Vis hele sitatet...
Det som er viktig er at jeg får pult uten å utføre eller se noe tvang, vold eller trusler. På den måten er det umulig for meg å voldta noen når jeg kjøper samtykke til sex av dem.