View Single Post
Etter en svært fuktig tur på byen, valgte jeg å leie en el-sparkesykkel fra Ryde, og kjørte gjennom midtbyen. Med høy promille. På en fredagskveld med mange personer i byen.

Nå som jeg har en walk of shame, har jeg tenkt tilbake på fylkekjøringen.

Jeg hadde null balanse og kræsja nesten i flere personer, alle måtte hoppe unna for å ikke bli påkjørt av meg. Jeg fortsatte likevel, selv om jeg sa til meg selv at nå må jeg stoppe, jeg kan ikke kjøre videre.

Det jeg gjorde var livsfarlig både for meg og for andre personer. Jeg hadde heller ikke hjelm på meg.

Jeg ønsker at det skal gi konsekvenser for meg, det var på ingen måte greit. Jeg vurderer å kontakte politiet og fortelle dem hva jeg har gjort, men flere venner mener at det er bortkastet ettersom jeg likevel ikke ble tatt på fersken, og trolig ikke vil få reaksjoner fra politiets side heller.

Derfor ber jeg dere om å komme med tips og råd, skjennepreken og lignende. Dette vil jeg at skal svi hardt for meg! Jeg har ikke førerkort fra før, da det er inndratt pga. legens plikt til å melde fra om rusmisbrukere.

Jeg skal aldri gjøre det igjen, men det sier vel alle, og så blir det fyllekjøring igjen uansett. Dette skremmer meg veldig. Tenk om noen ble skadet fordi jeg var en jævla idiot!!!