View Single Post
Ts ; De har vel tilgang på journalen din du som alle andre ?
Bla dem bak til dette oppholdet og se på medisineringa - det kommer til å gi dem mer enn disse svarene gjør

Og nå er det min tur å synse&mene ; Samme medikamentgruppe som du most likely har fått (benzodiazepiner) gir også hukommelsestap som en klassisk bivirkning - så hvor kul var nå egentlig den sexen jeg ikke husker, øhm....?

(Worst case må være totalt hukommelsestap og også såpass senka impulskontroll at du plutselig har pusha vel mye grenser vel fort med feil folk)

Best case - at du føler du "må" inn med en Blabla før hvert ligg, uavhengig om den "bare spises til spesielle anledninger med kjæresten" (eller andre nære du stoler på) og føler et savn til medisin-sexen i dagliglivet slik at du blir gående og sammenligne nykter-sex og meds-sex ofte, og hele tiden setter meds-sex på en pidestall.Tja, skal vi sette det som en best case ?

(Det tok meg bare 3 år fra jeg hadde Sextacy til å ha nykter-sex og faktisk nyte det uten å bli impotent av sammenligninga opp mot supersex - så bittelitt grunn til meninga mi er det, kanskje)

Som dude er det vanskelig å "mene" noe som helst om en kvinnes seksualitet uten å ; Ta sosialt selvmord eller på andre måter drite seg lodrett ut, så det å skulle være "et bedre ligg" med å innta meds - jeg hadde garantert gjort det selv. Bortsett fra dét kan jeg bare si "bli et "bedre ligg" for din egen del, så blir du det automatisk for partner også"

Så lar vi alt av mellomting som avhengighet og død (dét må vel være absolutt worst case) være ifred, også kommer vi tilbake til det eneste gode rådet i dette innlegget mitt ; Få ut journalen din og se på dette oppholdet, ring sykehuset om så