View Single Post
OK, så du tar den tonen! Det var jo hyggelig! At de fleste vil få hjelp av tradisjonelle vestlige medisinere tviler jeg sterkt på, og de mange forum som er opprettet nettopp fordi folk går i årevis uten diagnose er vel et bevis på det. Dessuten er det veldig mange mennesker som er alvorlig syke som ikke blir hørt når de kommer til de tradisjonelle medisinere som fastleger eller hos sykehus. Jeg har flere i familien min som har blitt avvist hos fastlege, legevakt, sykehus, og som har måtte bønnfalle dem om å komme til videre behandling. OG alle har hatt alvorlige sykdommer. Det ene tilfellet endte med at vedkommende ba om å bli lagt inn tre dager før han/hun døde. Så jeg vet ikke hvor du har denne forherligelsen av tradisjonell medisin fra. Enten så vet du ikke hva du snakker om eller så er du kun ute etter å snakke drit om meg. Og det kan du spare deg for! Greit nok -jeg har skrevet mye om alternativ medisin, men du behøver ikke behandle meg på denne måten uansett.


Sitat av luni Vis innlegg
JaneDoe: Det er dine svært personlige erfaringer, som vi har hørt mye om nå. De aller fleste vil få godt hjelp for helbredelige plager av vestlige medisinere. At de ikke kunne hjelpe deg, at de kanskje feilbehandlet deg eller at du tror de er hardt sponset, er ikke noe argument mot at moderne legevitenskap har kommet svært langt.
Vis hele sitatet...
Sitat av luni Vis innlegg
JaneDoe: Det er dine svært personlige erfaringer, som vi har hørt mye om nå. De aller fleste vil få godt hjelp for helbredelige plager av vestlige medisinere. At de ikke kunne hjelpe deg, at de kanskje feilbehandlet deg eller at du tror de er hardt sponset, er ikke noe argument mot at moderne legevitenskap har kommet svært langt.
Vis hele sitatet...

Jeg vil samtidig benytte anledningen til å takke for at du er så snill og sier rett i trynet på meg hvor udugelig jeg er ut fra hva jeg har skrevet tidligere. Det var virkelig godt å høre at alt jeg har skrevet tidligere blir tatt godt i mot. Vet du hva? Jeg bryr meg midt i ryggen om hva du mener. For jeg vet at det jeg mener betyr mer enn det du vet. Fordi du er uvitende på det området jeg har kjennskap til. Jeg vet masse om det jeg har skrevet om, mens DU er ubrukelig!
Sist endret av JaneDoe; 30. september 2009 kl. 09:44. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.