View Single Post
Jeg hadde vært borte i cannabis ved et par tidligere anledninger, men var ikke før jeg ifjor sommer i Amsterdam fikk merke hva rusen var god for.
Hadde i ca en uke vært på en InterRail tur som omsider førte meg til denne atmosfæriske byen, og ettersom kveldene for det meste innebar fest og alkohol bestemte jeg meg for å prøve meg.

Etter at jeg hadde vært nede på en coffeeshop og plukka opp det nødvendige, bar det tilbake på rommet. Tok pokker ikke noen kjangs på å røyke meg fra sans og samling offentlig etter alle skrekkhistoriene jeg har lest her inne tidligere.

Men på tross av dette var jeg fast bestemt på å oppnå en ønsket effekt, og hadde ingen planer om å flytte meg videre før jeg var en erfaring rikere.
Må vel kanskje sies at jeg fikk i meg litt i meste laget, der jeg vekslet på å løpe fra senga og til vinduet for å fylle lungene.
Så kan vel si at kvelden (og de to neste) endte med at jeg hørte gjennom hele "She Wolf" albumet til Shakira flere ganger som på uante måter hadde havnet på IPoden, mens jeg med jevne mellomrom reiste meg opp for å beundre senga.
Husker godt jeg holdt på å drite på meg da hun begynte å synge suicide på slutten av Men in this Town (faen meg creepy), men ellers var dette et svært positivt møte med et rusmiddel jeg ikke hadde noen erfaring med.

Har i ettertid avstått fra cannabis av andre årsaker, men dette var nok ikke siste gangen!