View Single Post
Når folk begynte å prøve hasj på ungdomskolen, så ble det naturlig å prøve det på fest ettersom "alle" gjorde det. Syns ikke det var no spennende i sosial sammenheng fordi jeg følte meg så loka og fikk lett noia. Fant ikke så mye positivt i det.

Men så en dag hadde jeg no grønt liggende hjemme (vet ikke hvordan veien gikk fra å prøve på fest, til å skaffe selv gikk seg til, men sånn går no dagane) så jeg røyka ut av vinduet på soverommet en natt, plukket opp gitaren, og da var jeg solgt! Alt med musikk ble helt 3D og fikk nye dimensjoner og føltes fantastisk. Oppdaget på en måte nye sider med gitarspilling og musikk jeg vanligvis ikke ville tenkt på.

Begynte etterhvert å røyke med noen venner, men ble fort litt kjedelig, for det var liksom alltid det samme og mistet spenningen. Hvis vi så film, glemte jeg hva filmen handla om dagen etter uansett. Hendte jeg røyka før skolen (videregående), men det ga dårlige resultater. Spesielt å dukke opp på eksamen i 3 mens man er fjern! Så busta foreldrene mine meg, og jeg bare gadd ikke mer rett og slett. Røyker om noen tilbyr, men that's it.

Har ikke vært borti noe tyngre stoffer, og har heller ikke planer om det. Men har stor interesse for psykedeliske stoffer da, så hvem vet.