View Single Post
Jeg var vel så gammel som 17 da jeg fikk min første erfaring med stoff, og i det tillfellet var det snakk om harsj. Jeg hadde lenge lest om cannabis, og da jeg flyttet hjemmefra ble jeg kjent med noen folk på skolen som drev på. De første tre-fire ukene jeg hang der gjorde jeg ikke annet en å studere og analysere hvordan folka jeg hang med reagerte, hva de snakket om, om det var mye forandring fra nykter til stein. Etter en stund fant jeg jo da selvfølgelig ut at harsj sammenlignet med alkohol var ett hav av forskjell. Og siden jeg personlig ikke er noe stort fan av alkohol bestemte jeg meg da til slutt å prøve. Husker enda den følelsen av å holde den feite glassbongen i hånden, og at jeg småskalv i hånden da jeg prøvde å tenne på. Men, jeg fyrte på å klarte på ett vis å tømme bollen og bli hinsides stein. Den dag i dag angrer jeg ingenting, bortsett fra en 4månders periode hvor jeg drakk og fyrte samtidig konstant. Nå er det bare røykings, og det går som det suser.

Ellers av rusmiddler som står på lista over ting jeg har lyst å teste (men, som jeg enda ikke er ferdig med å studere) er: MDMA, Sopp (og andre psycadelic herbs, type Ibogan osv.) og kanskje, om det viser seg slik at jeg takler tripping kunne jeg tenkt meg å teste LSD etter noen år med andre tripper.