View Single Post
Alkohol
Uvesentlig, siden alle begynner fordi vi vil være tøffe når vi er kongen på haugen i 14-16 års alderen.

Cannabis
Første gang jeg røyka var i tredje vidergående. Er snart et år siden nå.
Hadde vært nysgjerrig ganske lenge og hadde noen kompiser som jeg viste røyka av og til, men når jeg endelig bestemte meg for å prøve så ble de busta av foreldrene og fikk et helvetes styr på grunn av det. (foreldrene råtter seg sammen vettu!).
Begynte så på tredje vidergående der jeg ikke kjente noen. Fikk fort greie på at en del folk på trinnet mitt røyka. Så det var ikke vanskelig å få prøvd første gang.

Vi var ute i det lokale turområdet her i byen og hadde med oss et par spliffer. Vi røyka men jeg fikk aldri noen skikkelig funk ut av det. Følte meg bare litt sånn småbrisen og avslappa. Røyke heller ikke tobakk på denne tiden, så nikotiksjokket var mer tilstede en denne hasjen.

Røyka ikke så veldig mye etter det frem til januar året etter. Da tok det seg opp og jeg og en kompis handla 25 g med kronikc. Vi reisa ut til en kompis av han som var godt opp i 30 åra og hadde røyka mye. I stua hans hadde han slanger, øgler og masse krypdyr på utstilling. Ei stue med masse litt mørkere farger og svart skinnsofa. Han hadde 2 STORE amstaffer som var som pusekatter og bare ville ha kos.

Jeg hadde ikke røyka så mye på større bonger på denne tida, men han tok ut en stor glassbong med bob marley sandblåst på som motiv. Denne var gyllende rein og var ofte en tur innom vaskemaskinen, (som han sa til kiddsa sine var vasen til han far, og måtte ikke røres). I bongen hadde vi isbiter og her tok jeg mine første skikkelige trekk med kvalitets pot.
Jeg ble dritfjern og alt rundt med var fantastisk. Jeg stekte meg en pizza og jeg muncha denne noe sinsykt. Kompisen min som var en av de samme som jeg røyka første gang sammen med, var tilstede og så hvordan hele jeg forandra meg. Jeg snakka mye piss om hvordan hele synet mitt var som en kameralinse som var bøyd eller noe sånt shit.
Jeg hørte på musikken som ble spilt og kikka litt på krypdyra som var rundt i leiligheten hans.

Idag prøver jeg bare å røyke i helgene, noe som ikke alltid er lett når det er godsaker på bordet forann deg ^^
Cannabis har forandret livet mitt på mange måter, og jeg har fått mange nye ''hemmelige'' bond til venner.
Jeg setter pris på en god røykings, men kommer nokk ikke til å røyke evig.

Har til dags dato ikke tatt noen andre former for rusmiddler enn alkohol, cannabis og tobakk. Har heller ikke tenkt og prøve noe mer og har satt grensa på cannabis. Selv om jeg har venner som ekprimenterer litt med LSA og flein. Men de er snille og respekterer valget mitt ^^
Sist endret av oamo91; 20. september 2010 kl. 18:14.