View Single Post
Tok mine første trekk av en røyk i 7 årsalderen, ble så dårlig og bestemte meg for og aldri trekke noe mer røyk ned i lungene mine, noe som ikke gikk så bra.

Testet hasj allerede i 8. klasse, var da ca 14 år, vi fikk 3 joints med 1 g i hver. Fikk ikke noe funk etter og ha røykt opp alle. Venta nesten 1 år før jeg prøvde det igjen og har røyket daglig siden da. Altså i 6 år.

Har også testet formfett, og er meget takknemlig for og ha kommet unna uten noen skader. Har bare prøvd det "1" gang, men tømte jo nesten hele flaska med en kompis.

Et sted i 9. klasse ble jeg introdusert for amfetamin, og holdt på med det en god stund i helgene. Fikk noen ganger meth, uten at jeg var klar over det der og da. Men fikk vite det da politiet tok oss og jeg testet possitivt på meth.

Etter dette hadde jeg en pause fra rusmidler på ca 1 år grunnet pissings.

I senere tid har jeg testet det meste, div. benzo'er, sopp, lsa, salvia, kokain, heroin og andre opiater.

Heldigvis har jeg lagt det meste bak meg og røyker kunn cannabis til tider.

Hva som fikk meg til og begynne var vel ren nyskerighet, og hadde det ganske tøft hjemme til tider, med skilsmisser, dødsfall og vold, brukt en del for og komme meg unna realiteten.