View Single Post
Flesteparten er en gjeng med bortskjemte drittunger som griner fordi de ikke fikk ny macbook til jul. Flere velger å ikke søke jobb, fikser seg heller trygd på å f.eks prate på seg en psykisk lidelse eller noe annet. Forkastelig om du spør meg.

Ser jo også mye positivt da, så det er alltid to sider eller flere av en sak.

Ganske sykt at her sitter det ungdommer med "førsteklasses" skoleutstyr og hater både det ene og det andre. På andre siden av verden er det folk som nesten ville solgt sjela si bare for å få seg en utdanning.

Det burde bli skjerpings syntes jeg. Syntes det er alt for lett og få "slippe" ting her i Norge. Det er for lett liksom, er ingen oppfølgning når det gjelder sykefravær osv.

Den elektroniske utviklinga har også noen dårlige effekter syntes jeg. Barn på 10-11 år som flyr rundt med telefoner til flere tusenlapper og er på facebook før de har lært seg gangetabellen.

Høres ut som en skikkelig grinebiter nå, men er egentlig optimistisk

Det er noen som løfter hjertet ditt om hverdagen da; noen som gjør noe for andre uten å kreve en macbook for det Jeg snakker om de unge som reiser seg for de gamle på tbanen, som hjelper funskjonshemmede med bæreposene opp trappa, de som ikke bare har folkeskikk men tillegg viser den blant andre.

Jeg er bare 20ish år, høres kanskje ikke slik ut. Syntes forsatt at det kan være litt hardere kår. Slik at "dagensungdom" får vist litt pågangsmot og viljestyrke.

heartslava.