View Single Post
Xanor er (iflg vitenskap, og egen erf.mye mer vanedannende enn Rivitril), pga at de virker på litt ulike reseptorer. Min erf.er at mye av Xanoren i Oslo blant Rumenerne er VELDIG shitty kvalitet (lilla og ok look alike men inneholder mer "mel" enn noe annet ofte). Rivo kan du kjøpe av norske selgere direkte fra glass, sjekk at de er norske og du er safe. Til orientering har jeg lest at deg finnes en 5-6-7 leger i Oslo-området som villig skriver ut resepter på det folk måtte ønske (under bordet til en pris på ca 500kr), og da kan du jo evt.hente ut medisin fra apotek og være 98% sikker på innholdet. De to resterende prosentene kan du også være sikker på. Jg hørte om den muligheten nylig men turte ikke benytte meg av det pga at slike leger fort kan havne under "lupen" hos Helsetilsynet osv, - og det gidder man jo ikke være en del av lix. De legene spiser sikkert også halve reseptBlokka selv, - men en god del av Rivo'n som selges av de norske på gata stammer nok trolig derifra. Be careful, benzo er småkjipt å hekte seg veldig på, men dette vet du jo. Uansett, man takler livet som man trenger/ut ifra forutsetninger til en hver tid, lykke til.

Er det ikke mulig å oppdrive disse gode gammeldagse "hypperne" lenger? I lmin ung.tid trilla det med grønne og blå Rohypnoler, - var en slagen vinner både som miksture i skudd og som drops under tunga osv. Er Xanor det som tilsvarer dem mest nå i disse dager tro? Skjønt at Rohypnol ble fjerner fra norske marked for lengst iflg medisinsk lovdata blabblablabla men finnes de ikke å få tak i i Norge lenger at all liksom..?- noen som vet?

Er det ikke mulig å oppdrive disse gode gammeldagse "hypperne" lenger? I lmin ung.tid trilla det med grønne og blå Rohypnoler, - var en slagen vinner både som miksture i skudd og som drops under tunga osv. Er Xanor det som tilsvarer dem mest nå i disse dager tro? Skjønt at Rohypnol ble fjerner fra norske marked for lengst iflg medisinsk lovdata blabblablabla men finnes de ikke å få tak i i Norge lenger at all liksom..?- noen som vet?
Sist endret av Kine33; 11. april 2017 kl. 03:52. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.