View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Bruntogblandet Vis innlegg
Høres ut som tull? Det er vanlig praksis på mange arbeidsplasser at det kan forekomme tester, blant oljearbeidere, folk som jobber på båt etc. Dette må man gjerne skrive under på når man tegner kontrakt.
Vis hele sitatet...
Det er urinprøver. Eg har jobba i oljerelatert industri og maritim industri, og har høyrt om urinprøver, men aldri blodprøver.
Sitat av Bruntogblandet Vis innlegg
Igjen antar du helt feil. Et kort google søk viser at thc kan spores i blodet opptil flere dager - og i urinen kan det påvises inntil 12 uker etter siste inntak.
Vis hele sitatet...
Opptil fleire dager != fleire måneder.

Påstanden var at THC kunne påvisast i blod i fleire månader. Det er galt - som du sjølv skriv.

Så ikke tro at blodprøver ikke kan spores langt tilbake i tid, men jeg kan anta at politiet er fornøyd med resultatene de får fra 6-12 timer. Kan også spekulere at det koster veldig mye mer for å få de resultatene som olje-service selskapet trenger. Jeg kan ikke si noe om dette er vanlig for andre store konsern, men det er grunn til å tro det.
Vis hele sitatet...
Det er påstanden som vart svart på.

Tolv uker er heller ikkje ved ein gangs bruk, men heavy stoner som kutter. Etter ein gangs bruk er det snakk om dager/uker i urin, og dager i blodet.

Det er greit å få med kontekst og.