View Single Post
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Da jeg vet ikke hvilket miljø du har holdt deg til . Selvfølgelig vil en med social skills trumfe en incel som har en bra kropp.



Jeg tror det du refererer til heter kroppspress.



Det er sikkert mange nybegynnere som forventer at man skal ha en lineær progresjon gjennom hele kuren. Man kan ha en lineær progresjon, men da må man også øke dosene, proporsjonalt med kurens lengde. Jeg ser heller ikke problemet om TS ønsker å bruke dbol som en pwo, feks 20mg på treningsdager.

Clomid er ikke anbefalt som PCT. Alle som selger testosteron, burde også ha nolvadex tilgjenglig, ellers ville jeg aldri kjøpt noe av den selgeren.
Vis hele sitatet...
Jeg oppfattet det slik at TS lurte på om han «kunne» begynne/stacke med dbol midt i/mot slutten av kuren. Jeg mener at dbol egner seg best som kickstart, og det er greit å holde seg til protocoll, ingen jeg kjenner til hvertfall som starter med dbol midt i test e kur. Men ja - som pwo kan det også brukes for å få en brutal trening. Jeg anbefalte nolva, men om han ikke får tak i det kan han kjøre clomid. Nolva og clomid er jo relativt like molekylært, tanken med nolva over clomid er vel at man «kan» få noe mer uttelling på LH produksjon, men det er det jo også delte meninger om. Så her spiller jo personlige preferanser en rolle. Men det er jo faktorer som - åssen gear, dosering, stack og lengde på cycle, som må tas i betraktning for pct protocoll. Noen steroider holder det å kjøre enten eller, men mer avanserte kurer så kan de også kjøre kombo, og noen får jo uønskede sides av den ene og ikke den andre, osv. Jeg blir som regel mer irritabel på Nolva, litt som om man prøver å slutte på snus/røyk lol. Det jeg liker med clomid er at den setter hvertfall fart på libidoen TS! Henger du med?

Sitat av Gymshark200 Vis innlegg
Har merket det litt på aggresjonsfronten, irriterer meg lettere av småting. Ikke sånn jeg klikker og slår gjennom veggen elns, men ja.. sexlysten har økt ganske mye, jeg har alltid hatt en veldig sexlyst og har likt å ligge mye. Forskjellen nå er at jenter jeg før hadde tenkt var mer gjennomsnittlig og ikke min type, kan jeg nå se på som en god del diggere. Har blodprøve neste uke (uke 8 på kur)




Var tenkt som en pwo som du sier, bare for å få det lille ekstra trøkket! Nå trener jeg jo gjerne 6 dager i uken, så blir jo å gå på det daglig nesten da, men ja
Vis hele sitatet...
Det høres jo ut som om du har legit gear da! Hehe! Men jeg vil da tro at du må bare øke kcal for å gå opp i vekt! Legg inn en en skikkelig cheat meal day, resten a uka spiser du mat med mest mulig næring på kaloriene, men pass på at du ligger i overskudd, og mye sundt fett, avokado, valnøtter, olivenolje, fet fisk osv. Hold an den hissige pwo en til feks leg day og markløft iblant da! Og drikk mye vann.
Sist endret av OnkelJubalon; 5. september 2019 kl. 15:01. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.