Tråd: Bevis for Gud
View Single Post
Dette er min mening:

Jeg tror noen "fant opp" Gud & Co. for å la noen ha noe og tro på
Mange som sier gud har hjulpet dem igjennom masse greier når de hadde det vondt osv.
Fordi de tror. De tror på gud, de tror på jesus og crewet hans ikke sant.
For å ikke nevne "Hva skjer etter døden" Spørsmålet. Mange sier: Du har en evig drøm.
Hva skjer, hvis du blir skutt i hodet? Hjernen din stopper mest sannsynelig og virke, dermed kan du ikke drømme.

Himellen, er det store blå nr. 2 med noen hvite flekker på, og over der er det veldig mørkt har jeg hørt. Hva skjer i himellen? Du kan ikke komme til himellen da vil du dette ned igjen.
Du kan ikke komme til helvette, hvor ligger det hen da? Langt nede? Altså sentrum av jorda? Eller lenger inn (som faktisk ikke går)?

Og det jeg mener er at noen fant opp gudene og sånnt for å få folk til å ha noe å tro på i vanskelige tider.
Vet ikke om det høres dumt ut jeg?
Men alikevell, gud ble funnet opp for sikkert veldig mange år siden, Jeg sier ikke jeg er gamell og klok jeg har ikke levd mer enn 16 år og det har alltid hvert prat om gud rundt meg siden jeg blei født, så tror han har hvert mote ganske lenge!

Å hvis man skal få han til å gi et tegn på noe, så er det "Karma" som tar over.
Det er noe jeg kanskje tror på av en rar grunn av at jeg har opplevd det veldig mange ganger.
Og tror ikke de hadde noe veldig høyteknologiske ting på den tia gud blei finni opp så.
Tror ikke de hadde noen maskiner som var bra nok til å lage han akkurat da så?

Håper jeg får noe reaksjoner på at jeg brukte 5min på å skrive masse greier her hehe.