Tråd: Groguide
View Single Post
Ang strømbruk , tror jeg ikke det er noe vits å bekymre seg så mye for noen små planter, uansett om det er leilighet eller hus. Om du eier eller leier. En varmeovn nå på vinteren er ofte på minst 1000w , og de står ofte på fullt og det er opptil flere i en boenhet. Plus evt varmekabler. Vil tro det er veldig mange som gjør som skrur ned varmekablene om natten,dvs. ca halve døgnet. Dette er bare varme. Tenk vaskemaskin, gror du , vask klær et annet sted! Har du tørketrommel i tillegg er det og noe som kan stå på hele dagen i enkelte hus. Uten at det skal skape noe mistanker.. Skal 'onkel' snoke i strømregisteret, må de først å fremst ha en mistanke på DEG fra før, ellers hvorfor skulle de sjekket opp hvor mye strøm du bruker? Og det skal veldig mye strømbruk til for å vekke mistanke av disse grunnene, og dette er bare noen få. Tenk hva folk kan bruke, og tenk hva du kan la være å bruke i de timene du har lys på, som jevner ut. ta frem kalkulator og regn ut Jeg personlig vil tro at hvis du bruker, ca 20-30 400w hps, eller tilsvarende, kan man begynne å nærme seg unormalt høy strømbruk.. Og vil tro (men ikke love) at 1-10 lamper er null bekymring..

Jeg vasket klær for hånd i et halvt år ifjor, pga ville ikke bruke ekstra strøm

Sitat av fisher80 Vis innlegg
lowryder

Noen som har prøvt disse frøene? skal være veldig lett å dyrke, og man kan la gro lysene stå på 24-7.....

Liten avling pr plante, men har man 10-20 stk så.......
Vis hele sitatet...
Har veldig lyst å prøve ikke lowryder, men noen i slekta dens. Feks, nå får du Ak47 i Autoflower også.. plus kush , og mange fler. Hadde vært et kult uteprosjekt her til lands, pga de blomstrer uansett etter ca 9 uker , Helt ferdig.. Uten mørke.. Må jo være perfekt for våre somre

Stjeler man strøm ber man om å bli tatt ..
Sist endret av p0ffski; 10. desember 2008 kl. 21:34. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.