View Single Post
Trådstarter
414
Jeg ser at dere andre ser ut til å ha årsaker for at det er blitt slik. For min del så tror jeg det kommer fra en periode i ungdommen med mye skulking og tull, som skapte et litt dårlig forhold over en periode. Ingen tull nå lenger, men det henger liksom igjen. Når ting har gått bra på andre fronter har denne problemstillingen gjerne ikke vært like stor heller, men akkurat nå er jeg tilbake til å sitte mye alene for meg selv, og det hjelper ikke akkurat på.

Sitat av TylerDurden777 Vis innlegg
Har det motsatt hvis det er noen trøst... Kan spøke og tulle med det meste. Er veldig avslappet på alle områder. Ikke noe stress ting ordner seg osv. Er klar over at mange ikke har det slik og det er dumt.

Kanskje man må få fram på en eller annen måte at alt blir mye bedre hvis man tenker positivt og spøker litt og ikke tar ting så seriøst? Bedre å prøve noe slikt enn å evig være falsk. Enten blir det bedre eller verre.
Vis hele sitatet...
De fleste jeg kjenner virker å ha et slikt forhold til sin familie. Nå ser man jo gjerne ikke normalen når man er på besøk hos folk, men merker ihvertfall stor forskjel.

Jeg tar ikke ting så seriøst jeg heller. Tror ingen av oss gjør det. Jeg vet ikke helt hva som gjør at jeg holder igjen egentlig...