View Single Post
Sitat av A-tillah Vis innlegg
Vinkelsliper, masse blader og en times tid? (ta hengslene)
Vis hele sitatet...
Nope.
Jøliskap er good shit. Det går låsebolter alle veiene på deres skap, så å ta av henglsene hjelper jack shit. Hvis du skal åpne slike skap ved å ødelegge de, så sjekker du først hvor gammelt det er. Hvis det er gammelt nok til at det ikke er utstyrt med glassplatesikring (så som skapet til TS), så borer du opp låsen. Det er en skivelås med mange skiver, og det er en drittjobb uten like, men fullt mulig. Bor deg inn og pirk opp fra innsiden.

Sitat av RydEN Vis innlegg
Så nå at Jøli fortsatt holdt på ja! Man kan bestille nøkkel til 1750kr. Men jeg vet ikke om jeg gidder å risikere det hvis ikke det er noe i skapet.

Noen som kjenner til en god dirker?
Vis hele sitatet...
Ikke som kan knekke opp den der for under 1750 kroner, nei!
Som sagt over: Det der er faktisk et ganske bra skap. Det har ok brannsikring også etter dagens standarder. Sure, skal du oppbevare bedriftens eneste off site backup vil du kanskje gå for noe litt mer moderne, men sånn ellers? Dersom huset ditt brenner ned, så mister du ikke fødselsattesten din med det skapet der. Med nøkkel kan du uansett lett selge det for mer en de snaue to høvdingene en ny nøkkel koster. Etter mitt syn er det der en nobrainer.