View Single Post
oom
mlm
oom's Avatar
Trådstarter
Sitat av Cybergasm Vis innlegg
Jøss, står det at de stjeler Norske hemmeligheter eller er det bare en spekulasjon kanskje?
Dette er på samme nivå som å kritisere hæren for å bruke skarp ammunisjon i afghanistan.
Vis hele sitatet...
Hva i alle dager prater du om ? Det er ett enkelt svar til at du ønsker og faktisk forventer at norge skal kunne bryte seg inn hos andre nasjoner.

Sitat av Cybergasm Vis innlegg
jeg hadde ikke hatt problemer med at e-tjenesten hacket andre nasjoner på jakt etter informasjon.
Vis hele sitatet...

Sitat av Cybergasm Vis innlegg
Selvsagt vil jeg ikke at noen krenke våre grenser hverken på land eller i cyberspace, men bare fordi noen har kapasitet til å gjøre det så er ikke det en sensasjon i seg selv.
Hvordan skal man drive med spionasje mot fiendtlige makter om man ikke har riktig verktøy?
Vis hele sitatet...
Jeg har da vitterlig sagt 2-(3?) ganger før i denne tråden at det ikke er en sensasjon, eller wow-faktor som brukt før, at CIA har muligheten til å gjøre det. Jeg er intressert i en diskusjon rundt de nye opplysningene som er kommet i dag. Jeg har ikke en gang nevnt at det er uriktig å bruke de verktøyene mot sine fiender. Det er en helt annen diskusjon.
Sist endret av oom; 7. mars 2017 kl. 20:38.