View Single Post
Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
Alle skjønner jo at Tom kvalifiserer, eller burde kvalifisere til substitusjonsbehandling. Uavhengig av om han har ADHD, så ville det jo være mye bedre at han sto på legale, merkede varer. Da blir det mindre vanking i miljøene, mer kontroll over hva han får i seg, og han har mer styring over doseringene.

Prøv å få en time med Sverre Eika, Tom. Han vil forstå problemstillingen og gjøre sitt ytterste for å få skrevet ut en legal resept til deg.

møtt han flere ganger og har bare respekt for han

http://www.erlik.no/sverre-er-de-narkomanes-egen-lege/
Vis hele sitatet...
Tusen, tusen takk!

Skal definitivt gi han en lyd.

Slik jeg forstår det er det her psykiater som har overkjørt psykolog som tok kontakt ifbm medisin-oppstart. Såvidt jeg kan forstå så kan det om ikke annet presses frem at diagnosen står ved, da psykolog er i sin fulle rett til å sette denne helt uavhengig av hva psykiater måtte mene. (Psykolog er ung dame, relativt ny i sitt virke antar jeg).

Med en fullverdig diagnose så burde det ikke være problematisk å eksempelvis bruke Sverre til å stå for medisineringen. Med administrasjonens forståelse her burde det rent formelle la seg gjøre også. Du gir en nedbrutt narkis nytt håp, hehe.

Om det så ender med at jeg må kaste vekk 6 uker her før jeg kan fortsette der jeg slapp så må jeg finne meg noe å ta meg til i mellomtiden. Krangle litt for narkomanes rettigheter eller noe, er jo nok å ta av. Orker ikke gå mer og vente.