View Single Post
Fofi's Avatar
Trådstarter
171
Sitat av Ferner-Jensen Vis innlegg
Hvis jeg skulle kjøpt ny pc for 12k, ville jeg kjøpt noe slikt: http://i.imgur.com/2pAodP6.png

Man kan overclocke Ryzen 5 1600 med standard kjøler også. 12 tråder er veldig bra til videoredigering. GTX 1070 holder til det meste. GTX 1080, som ville vært neste steg, starter på rundt 5.5k. Kanskje litt lav kvalitet på kabinett og PSU for å komme under 12k.
Vis hele sitatet...
Sitat av Asiphyxia Vis innlegg
Støtter denne
eneste er hvis du har muligheten så er det kanskje smart å spare litt til for å gå opp til 1080 for å fremtidssikre deg, og samtidig oppgrade PSUen litt. PSU er en komponent som er smart å investere i
Vis hele sitatet...
Som sagt har lite kunnskap i deler, men siden begge to mener dette er en grei pc så går jeg kanskje for noe lignende. Har faktisk også et kabinett liggende som jeg fikk av kompis, så litt penger spart der.

Sitat av Oprah
gå på komplett sin side og se etter deler du trenger på demovarefanen. Fikk ett asus 1070 og 1080 derfra forrige uke, og da er det slått av ca 500kr på prisen. Alt av deler du trenger til en rå maskin finner du under demovarer!
Vis hele sitatet...
Demovarer er da varer som har blitt tidligere kjøpt og returnert, right? Følger vel samme garanti som med nytt produkt?