View Single Post
Sitat av Klistermerke123 Vis innlegg
Med din logikk måtte man jo gått rundt som et jævla nervevrak 24/7 dersom man hadde intensjoner om å stemme i valget. Hva visst partiet du stemte på mot all formodning ikke skulle oppfylt et av valgløftene sine?? Skal du da flytte til Afrika og la resten av landet lide?? Jesus kristus...
Vis hele sitatet...
Nei, jeg setter meg inn i det partiene står for, og så stemmer jeg utifra det. Altså jeg tar ikke bare én sak, men jeg prøver å danne meg et helhetlig bilde før jeg velger... Det pleier ikke å dukke opp så mange overraskelser da.

Ellers så er jeg ikke så sikker på, om det hadde blitt så mange brutte valgløfter. Hvis det partiet en stemmer på, hadde får absolutt stortingsflertall.
Kanskje bortsett av FRP og noen få nadre idiotiske partier da. Som ikke helt forsto konsekvensene av dem sa i valget, og tydeligvis ikke ante så mye om forpliktelser og avtaler vi er bundet av. Ett eksempel er nå Siv sa, at Krekar skulle ut av landet. Men sa senere, "kremt, vi får ikke kastet han ut, på grunn av Norge har undertegnet i Geneve-kommisjonen. Noe mange andre politikere sa til dem gang på gang, når FRP var i opposisjon. Et lite klassisk eksempel på FRP idioti!..