View Single Post
Sitat av Drugsarebadmkey Vis innlegg
Hadde jeg vært i din situasjon ville jeg helt seriøst vurdert dette, uansett hvor dumt det kan virke..

Nå har du opparbeider deg 80.000 i gjeld, kjipt! Men det viser at du er uredd og tørr å satse.

Hadde jeg vært deg ville jeg tatt opp et høyrentelån på 160.000 og satset 80.000 på rulett, enten svart eller hvit.
Vinner du er du i 0 og kan gå fra hele denne krisen uskadet og kan endelig senke skuldrene.
Taper du første spinn ville jeg satset 80.000 nye, på samme farge du tapte på..

Har hatt dette scenarioet i hode 10.000 ganger før og jeg er ikke i tvil, hadde jeg vært i dine sko hadde jeg gjort det samme.

Hilsen en som spilte bort alle konf penga mine når jeg fikk visa og var 18år (50.000)
Vis hele sitatet...
Dèt kommer ikke til å skje.. Vil bli gjeldfri! Hvordan tror du det hadde vært hvis jeg hadde tapt de 160.000? er jo 50% sjanse for rød eller svart.
Hadde jeg tapt 160.000 + de 80 jeg allerede har tapt hadde jeg ikke klart å se meg i speilet noen gang igjen...

Takk for innspill, men det kommer aldri til å skje. Skal betale ned gjelden min å begynne et positivt liv og ikke fly med den negativiteten jeg har inni meg nå..