View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av hestpåpinne Vis innlegg
Sikker på at det er valium? Tror ikke det finnes 10mg i Norge, ei heller 30-pakning.

Hvis det er valium vil jeg tro at det skal gå relativt greit hvis det er abstinenser du er bekymret for.
Vis hele sitatet...
Bor ikke i Norge, så vet ikke om det er annerledes eller heter noe annet. Pakningen sier Apeurin, bilde nedenfor - men mener legen sa at det var Valium. Når jeg googler på det så finner jeg så utrolig mye rart, aner virkelig ikke hva forskjellen er på disse preparatene.


Sitat av Antiex Vis innlegg
Vival 10 mg 30 stk finnes

Btw. Du klarer fint å slutte cold turkey om du vil. Andre mennesker som mener du ikke klarer å slutte cold turkey etter så relativt lite inntak har en svak psyke. I min bok.
Vis hele sitatet...
Jeg tror jeg har fått Vival for lenge siden når jeg slet med innsovning, dette virker imidlertid som noe annet. Effekten er riktignok at jeg blir ganske trøtt, men fungerer helt fint ellers, og bekymrer meg mindre enn ellers. Når det gjelder psyken så er det noen ganske drastiske ting som foregår i livet mitt for tiden, så til tross for at jeg normalt sett anser meg selv som relativt standhaftig når det gjelder psyken, så er jeg ydmyk nok til å innse at jeg ikke er på det sterkeste akkurat nå.
Sist endret av meitemark; 8. september 2022 kl. 11:50.