View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har vært under sterkt press fra mange fronter den siste tiden, og fikk utskrevet 30stk 10mg valium fra lege (som et engangstilfelle for å komme meg igjennom det værste).

Disse har jeg altså tatt 1-3stk av hver dag (var ikke klar over at halveringstid kunne være opp til 100 timer). Nå sitter jeg med 4stk valium igjen, og lurer rett og slett på om den idiotiske naiviteten min har satt meg opp for noe jeg absolutt ikke er klar for.

Hva jeg kan forvente meg i forhold til abstinenser fremover i tid? Jeg er dessverre forpliktet til en del ting som går både på familie og jobb de neste to ukene, så jeg kan ikke ta meg friheten til å holde meg innendørs alene.

Det er fristende å tenke at jeg slipper billig unna siden jeg ikke har brukt så lenge, men etter hva jeg leser om benzo på dette forumet så er jeg redd jeg undervurderer bivirkningene. Jeg vet at slike ting varierer fra person til person, men jeg hadde satt veldig stor pris på om noen kunne gitt meg en pekepinn på hva jeg har i vente?

For øvrig en mann på 85kg i starten av 40-årene, med en relativt stillesittende hverdag.