View Single Post
Sitat av Turelli Vis innlegg
Denne motviljen mot likestilling hvor seier for kvinnen betraktes som ett angrep på mannen.
Vis hele sitatet...
Nå er du rimelig drøy...
Det er ingen her som er imot likestilling,ihvertfall ikke jeg, men når det begynner å gå imot ulike stilling, så begynner det å bli farlig. Når visse kvinnegrupper er mer opptatt av at noen blir trodd enn av rettsikkerhet og faktiske tekniske bevis etc, så begynner ihvertfall jeg å bli skremt.
I tillegg , hvis det finnes kvinnegrupper, så synes jeg ikke hvorfor det ikke skulle finnes grupper for KUN menn, som ivaretar mannens interesser. Jeg trodde du ville ha likestilling? Da bør det gå begge veier.

Sitat av Turelli Vis innlegg
Dette med kvinnegrupper og utspekulerte kvinnfolk, ser dere ikke at det er akkurat denne retorikken dere legger frem som er noe av grunnen til at de finnes, samt deres tidvis militante tone.
Vis hele sitatet...
Militant tone? Hvor er det du ser militant tone?
Det jeg refererte til og linket til var en del justismord som var veldig grove, spesielt denne med tre fagdommere som tilsidesetter juryiens avgjørelse for å få dømt en far uten fnugg av bevis annet en påstand fra datteren.

Det jeg frykter er at disse justismorda bare er toppen av isfjellet.
Jeg har funnet flere enn de jeg linket til, men har ikke hatt tid og ork til å linke til alle. Skal se senere om jeg ikke får tid til det.
Misforstå meg rett, jeg vil gjerne straffe virkelige voldtektsforbrytere hardt, og verne om kvinner, men det skal ikke gå utover rettsikkerheten til folk.