View Single Post
Jeg kan ikke lese alt folk har skrevet her da jeg ikke har tid så kan godt hende det er skrevet før..

Det forslaget til Lujei synes jeg er veldig bra. Så lenge det er en venn i en annen krets. En krets hvor dop ikke er tingen.

Eller du kan gjøre noe som er VELDIG vanskelig.. FLYTT!
Flytt vekk fra alt, start på nytt med blanke ark. Flytt langt vekk til et fint lite område med en fin liiiten by. Du vil jo så klart ha en trang til å ruse deg, men dit du da har flyttet har du ikke kjennskap til noen som kan skaffe deg det. Hvis du også flytter til et veldig lite sted med mye koselige bønder vil det ikke være like lett å få tak i heller om du prøver.

Begynn med å trappe ned på dosering, så gå over til sniffing.. så FLYTT! bli borte i lang tid. Jeg har kompis som har ruset seg ganske heftig, fått seg jobb laangt unna, måtte flytte, og kom tilbake clean. Han vil ikke en gang ha et trekk av en joint om man byr han på en. Fordi han ikke vil tilbake der han var!

Det er nok mange gode råd her, men nedtrapping, en venn som vil hjelpe og ny vennekrets vil kanskje være noe for deg? Nye hyggelige venner som er villig til å hjelpe vil du også finne fort på et nytt lite koselig sted!

Du må kanskje si opp jobben du har men ganger må man ofre ting for å få det bedre i fremtiden!!


LYKKE TIL!
Sist endret av Bebisnull; 16. oktober 2012 kl. 13:49.