View Single Post
Trådstarter
31
Sitat av reklame Vis innlegg
Jeg synes forklaringen din på hvorfor du lager denne tråden er tynn. Jeg synes videre at tråden minner om skadefryd for mennesker som sliter med rus.

Til slutt virker hele tråden litt suspekt. Du uttaler deg medisinsk som en lege i spørsmål om deponering av medisiner, og vi må svelge det som en sannhet fordi en moderator har verifisert at du er lege. Dersom denne tråden etterhvert skal bli en tråd hvor du som lege skal gi medisinske råd, bør det offentliggjøres hvem du er og hvilke hensikter du har. Dersom ikke blir dette stående som en sannhet med kvalitetsstempel fra forumet.

Innlegget mitt er ikke ment som kritikk mot hverken deg som lege eller forumet, men et spørsmål jeg sliter med å helt forstå kan inngå som greit ift regelverket her.
Vis hele sitatet...
Eg kan ikkje heilt forstå korleis ein moderator skal ha kunne verifisert meg som lege, så det får du ta med ei stor klype salt. Eg har absolutt ikkje tenkt å gi nokon medisinske råd og har heller ikkje tenkt å offentleggjere kven eg er. Eg kjem nok ikkje til å poste så mykje meir i denne tråden og i alle fall ikkje i andre tråder. Eg veit ikkje heilt kva du meiner med at tråden virker suspekt, eg har ingen agenda her. Om admin ønsker å slette tråden så er det heilt greit for meg.