View Single Post
Trådstarter
104
Sitat av Åsburgerbro Vis innlegg
Jeg måtte lage bruker bare for å svare her, har selv aspergers og kjenner meg igjen i posten din. "Lower back pump" side-effecten din er totalt normal når man bruker for høye doser orale eller har høy vannretensjon. Dropp alt av orale og spis mindre salt så forsvinner det snart. Ikke gå til legen, du er ikke skadet etter så liten tid.

Ellers er det mye farligere å kjøre equipoise uten det naturlige hormonet testosteron i kroppen. EQ bør en også ikke kjøre i en alt for høyere dose enn testosteron, da en metabolitt av EQ fungerer som AI og kan krasje østrogen-nivået i kroppen som er raskeste veien å overbevise hjernen til selvmord.

Hva enn du gjør, ikke fortell noe til legen.
Har brukt steroider i lang tid og ser at du har ekstremt masse å lære, det meste du leser på nettet når du googler er totalt broscience søppel - anbefaler https://www.reddit.com/r/steroids/wiki for å lære all den nyeste og beste informasjonen om steroider.

At du får sure-oppstøt og mister appetitt er også de vanligste side-effectene av orale. Å kjøre høye doser orale, spesielt anadrol siden den er så mild for leveren er ganske normalt før konkurranser av nettopp denne grunnen.

Om du ikke vil se ut som en oppblåst vannbøffel må du slutte å bruke steroider som samler vann, kalles bare "wet compounds" i steroideverden, de mest vanlige er
- deca durabolin som du har tenkt å kjøre, 100mg vil ikke gjøre mye though
- dianabol
- anadrol
- trest
Testosteron er også vannete i høyere doser, da den konverterer til østrogen. Kan kontrolleres med AI, men ikke om du kjører test alt for høyt. Håper inderlig du har arimidex for hånd uansett.

Jeg anbefaler at du kjører denne instagram-modell stacken om du vil se bra ut mens du bygger muskler
- 150mg test i uken, da kommer du litt over øvre referanse-nivå eller 500mg test i uken om du vil bygge raskere og ha fyldigere muskler
- 300mg masteron som fjerner vann fra kroppen og gir deg bodybuilder-looken
- 300-600mg equipoise for tørr, stabil muskel-bygging og god kondisjon
- 40mg oral anavar/dagen for knallharde muskler og bodybuilder-looken. Anavar er den mildeste orale og det er studier hvor den har blitt gitt til eldre folk i månedsvis uten forhøyede lever-verdier.

Hold deg unna trenbolone om du ikke vil i fengsel for mord.
Vis hele sitatet...
Jeg kan faktisk om bol. Hadde aldri tatt noe av dette her vist jeg kunne fått takk i injectables hadde jeg kjørt det. Er nesten umulig for meg å få tak i noe som helst. Pillene kan jeg bestille på nettet for 1/10 av prisen. Eneste grunnen til at jeg skal kjøre deca så lavt er at jeg får bare tak i et par tønner så får kun kjørt det lavt samme med testosteronen. Er på finastride så eq vil ikke bli dhb så vil ikke få det problemet med lavt østrogen.
Hadde jeg hatt tilgang til alt ville jeg kjørt testosteron på 300mg i uka og ingenting annet. Fått litt seinere gains har rast så fort opp i vekt nå
Sist endret av lolaper; 14. januar 2020 kl. 08:48.